Dia de la mare

domingo, mayo 03, 2015


Avui és el dia de la mare. Un dia especial per agrair-los tot el que fan per nosaltres. Jo avui he volgut compartir amb ella aquesta foto, perquè és la única foto que tinc de petita on sortim ella i jo soles. 

Avui mama, et vull regalar aquest record, aquesta foto a Can Frigola i et dono les gràcies per tots aquests anys, per ser-hi sempre i per ser el meu exemple. No som iguals, encara que la gent s'entesti a dir que ens assemblem, què més voldria jo... però si m'assemblo a tu encara que sigui en alguna petita cosa, ja em dóno per satisfeta. Gràcies mama.

Hoy es el día de la madre. Un día especial para agradecerles todo lo que hacen por nosotros. Hoy he querido compartir con ella esta foto, porque es la única foto que tengo de pequeña en la que salimos las dos. Hoy mamá, te quiero regalar este recuerdo, esta foto en Can Frigola y te quiero dar las gracias por todos estos años, por estar siempre ahí y por ser mi ejemplo. No somos iguales, aunque la gente se enteste en decir que nos parecemos, qué más querría yo... pero si me parezco a tí aunque sea sólo en una pequña cosa ya me doy por satisfecha. Gracias mamá!


I per als qui em llegiu, us deixo un parell de làmines per descarregar per si encara no havíeu pensat cap regal. Encara que a vegades, amb una paraula és suficient.
Y para los que me leéis, os dejo un par de láminas para descargar por si aún no habíais pensado ningún regalo. Aunque a veces con una palabra es suficiente.

Aprofito també per compartir un vídeo on es fa una prova de tapar els ulls a diferents nens i només tocant i olorant reconeixen a les seves mares. És molt emotiu, a veure què us sembla... 
Aprovecho también para compartir un vídeo dónde se hace una prueba de tapar los ojos a diferentes niños y sólo tocando y oliendo acaban reconociendo a sus madres. Es muy emotivo, a ver qué os parece...

I per últim, una de les cançons que cada cop que l'escolto em posa la pell de gallina: "La mare".
Y por útlimo una de las canciones que cada vez que la escucho me pone la piel de gallina: "La mare".
Va pel meu grupillo d'Acor's, que cada cop que la cantem acabem plorant!!! I per la meva mami, of course.


You Might Also Like

0 comentarios