Enamorant-me a/de Madrid

domingo, agosto 23, 2015



A mitjans de juliol vaig conèixer Madrid i m'en vaig enamorar. Sembla mentida però en 38 anys no hi havia estat mai ( no és que jo sigui una gran viatgera, no perquè no vulgui, més aviat que hi ha altres prioritats) i Madrid era el meu gran destí pendent juntament amb Londres ( ehem...per qui necessiti idees el setembre és el meu aniversari...).

A mediados de julio conocí Madrid y me enamoré. Parece mentira pero en 38 años no había estado nunca (no es que yo sea una gran viajera, no porque no quiera, más bien que hay otras prioridades) y Madrid era mi gran destino pendiente junto con Londres (ehem ... para quien necesite ideas en septiembre es mi cumpleaños ...).





A diferència d'altres viatges, aquest no el vam planificar gaire, simplement vam marcar al Google Maps (quin gran invent!!) tota una sèrie de restaurants, botigues i museus/exposicions que ens feia gràcia visitar ( la majoria els havia vist en blogs dels que sóc molt fan com Con botas de agua i Clarabmartin). I així, sense cap pla previst i sense prejudicis previs vaig posar els peus en aquesta ciutat que em va fascinar. No sé si va ser per el barri on ens allotjàvem (Justícia), o perquè vam preferir passejar i apropar-nos a llocs no turísitcs (la veritat és que m'era absolutament igual veure la Cibeles o altres monuments típics), o perquè era juliol i bastanta gent devia ser fora, però la ciutat la vaig trobar encantadora. No em vull extendre en la meva fascinació (probablement coneixes la ciutat molt millor que jo...), però sí que et vull recomanar alguns dels locals que més em van agradar. Dividiré el post en dos parts perquè no es faci pesat: avui restaurants i en el següent post us ensenyo algunes botigues boniques que ens vam anar trobant pel camí.

A diferencia de otros viajes, este no lo planificamos mucho, simplemente marcamos en Google Maps (qué gran invento !!) una serie de restaurantes, tiendas y museos / exposiciones que nos hacía gracia visitar (la mayoría de ellos los había descubierto gracias a blogs de los que soy muy fan como Con botas de agua y Clarabmartin ). Y así, sin ningún plan previsto y sin prejuicios previos puse los pies en esta ciudad que me fascinó. No sé si fue por el barrio donde nos alojábamos (Justicia), o porque preferimos pasear y acercarnos a lugares no turísitcos (la verdad es que me era absolutamente igual ver La Cibeles u otros monumentos típicos), o tal vez porque era julio y bastante gente estaba fuera, pero encontré la ciudad encantadora. No me quiero extender en mi fascinación (probablemente conoces la ciudad mucho mejor que yo ...), pero sí que te quiero recomendar algunos de los locales que más me gustaron. Dividiré el post en dos partes para que no se haga taan pesado: hoy restaurantes y en el siguiente post os enseño algunas tiendas bonitas que nos fuimos encontrando por el camino.

{ Per menjar alguna cosa / Comer algo }

Le Coco
@lecoco
Calle Barbieri, 15, 28004 Madrid Tel. 915 21 99 55

El millor d'aquest local: TOT. La decoració és d'aquelles que et fa sentir còmode, l'atenció del personal de deu i el menjar molt bona relació qualitat-preu. Si m'he de quedar amb alguna cosa, seria el barril de mantega francesa amb panets que et porten per començar. A mi me la van haver de treure del davant!!
Lo mejor de este local: TODO. La decoración es de aquellas que te hace sentir cómodo, la atención del personal de diez y la comida muy buena relación calidad-precio. Si me tengo que quedar con algo, sería el barril de mantequilla francesa con panecillos que te llevan para empezar. A mí me la tuvieron que sacar de delante !!

La sala de despiece
Ponzano 11, 28010, Madrid. Tel. 91 752 61 06

La decoració del restaurant no em va agradar massa (tot i que de fet és la gràcia que té), ja que emula ben bé una sala de desfer, la barra i les parets estan fets amb els materials propis de les sales blanques, els ganxos pengen per tot arreu, etc, ara que quan tastes la carn, se t'oblida per complet l'ambient. S'ha de dir que els plats són boníssims. Una experiència.
La decoración del restaurante no me gustó demasiado (aunque de hecho es la gracia que tiene), ya que emula exactamente una sala de despiece, la barra y las paredes están hechos con los materiales propios de las salas blancas, los ganchos cuelgan por todas partes, etc, peeero cuando catas la carne, se te olvida por completo el ambiente. Hay que decir que los platos son buenísimos. Toda una experiencia.

Mad Grill
Calle de Campoamor, 13, 28004 Madrid Tel. 910 12 64 30

L'especialitat d'aquest local són les hamburgueses (no tinc foto!!), boníssimes. Però també els entrants són dignes de mencionar. Les quantitats són molt generoses, compte si demaneu els nachos amb guacamole, la quantitat que posen és per sopar només d'això, ja ho podeu apreciar a la foto! Ah, i els nois que ho porten un 10 en amabilitat. Chapeau!!
La especialidad de este local son las hamburguesas (no tengo foto !!), buenísimas. Pero también los entrantes son dignos de mencionar. Las cantidades son muy generosas, cuidado si pedís los nachos con guacamole, la cantidad que ponen es para cenar sólo de eso, ya lo puedes ver en la foto! Ah, y los chicos que lo llevan un 10 en amabilidad. Chapeau !!

Bar La Campana
Calle de Botoneras, 6, 28012 Madrid Tel. 913 64 29 84

Per últim el bocata de calamares el vam comprar a La Campana (prop de la Plaza Mayor). Vam fer take away perquè el local esta a rebossar, en canvi el servei de take away és rapidíssim. Es nota que tenen anys d'experiència fent els millors bocatas de calamares de Madrid!
Por último el bocata de calamares lo compramos en La Campana (cerca de la Plaza Mayor). Hicimos take away porque el local está a rebentar, en cambio el servicio de take away es rapidísimo. Se nota que tienen años de experiencia haciendo los mejores bocatas de calamares de Madrid!

Deixo aquí aquesta primera part i vaig preparant la segona. Us afegeixo una cançó de Jamie Cullum ("When I get famous") que em recorda molt aquests dies, ja que estava sonant al restaurant Le Coco mentre sopàvem, i ara cada vegada que l'escoltem somriem còmplices (ja he posat al títol que em vaig enamorar a i de Madrid,...)
Dejo aquí esta primera parte y voy preparando la segunda. Os añado una canción de Jamie Cullum ("When I get famous") que me recuerda un montón estos días, ya que estaba sonando en el restaurante Le Coco mientras cenábamos, y ahora cada vez que la escuchamos sonreímos cómplices (ya he puesto en el título que me enamoré en y de Madrid, .. .)

He de dir que ens vam deixar un munt de llocs on volíem haver anat, però tres dies no dónen per tant! I tu, tens algun local preferit a Madrid? Quines recomanacions em pots fer?
Tengo que decir que nos quedaron un montón de lugares donde queríamos haber ido, pero tres días no dan para tanto! Y tú, tienes algún local preferido en Madrid? ¿Qué recomendaciones me puedes hacer?

You Might Also Like

4 comentarios

  1. Llegint aquest post em venen ganes de fer una escapada cap a Madrid (això que encara falta la segona part)! Hi vaig estar quan era petita, però gairebé no me'n recordo de res... pel que també tinc com a punt pendent de tornar-hi algun dia!
    Pels comentaris fets i les fotos, indiscutiblement em quedo amb Le Cocô, sembla un lloc molt cucu !!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Cris!! Com van les vacances??
      Doncs sí, la veritat és que val la pena: i hi ha tantíssimes coses per fer i descobrir que hi hauries de viure. La veritat és que em va sorprendre molt gratament. I sí, Le Coco és molt i molt cucu!!!
      Un petó i ens veiem a la reentré!!

      Eliminar
  2. Jo hi vaig estar per nadal, em va agradar moltíssim! Per cert molt interessant el blog :)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies Jen!! Per Nadal també deu estar molt bonic!! Per cert, com has conegut el blog? Agrair-te que hagis comentat. Espero veure't per aquí sovint!!
      Una abraçada!

      Eliminar